Olemme uudistaneet Vuoden Toimisto projektia Ruotsin ja Suomen markkinoille tehdyn kyselyn perusteella, joka toimitettiin kaikille viime vuoden tutkimukseen osallistuneille.
Vuoden Toimisto 2024 uudistukset:
Ranking ja tutkimuksen tulokset
Olemme päivittäneet tutkimuksen ranking perusteluja. Tutkimuksen tulokset avaamme tulosjulkistuksen jälkeen Vuoden Toimisto 2024 yleiskatsannalla jossa käsitellään Vuoden Toimisto Kultaan, Hopeaan ja Pronssiin tarvittavat pisterajat.
Vuoden Toimisto palkinnot ja jakauma
Tutkimuksen voitoista, olemme markkinalta saamamme palautteeseen perustuen päättäneet selkeyttää Vuoden Toimisto palkintohin tarvittavia ranking arvioita (ks. edellä), sekä tuoda tutkimukseen Vuoden Toimisto Platina, Kulta, Hopea ja Pronssi nimityksiä.
Vuoden Toimisto kilpailuosassa on kuitenkin vähimmäispisterajat kullekin palkintotasolle ja pääsylle finaaliin. Palkintojen jakauma on seuraava: Finaaliin pääsee noin puolet osallistuvista toimistoista. Noin 5-10 % osallistuvista toimistoista voittaa Vuoden Toimisto Kultaa. Noin 5-10 % voittaa Vuoden Toimisto Hopeaa. Noin 5-10 % voittaa Vuoden Toimisto Pronssia. Lisäksi yksi toimisto voittaa Vuoden Toimisto Platinaa (jos kriteerit täyttyvät).
Lisäksi yksi toimisto voittaa Vuoden Toimisto Platinaa (jos kriteerit täyttyvät).
Vuoden Toimisto Platina
Vuoden Toimisto-kilpailuissa on erikseen vain yhdelle toimistolle myönnettävä Platina -palkinto. Vuoden Toimisto Platina voittajaksi nimetään kaikki rankingarvot ja muut arvostelukriteerit selvästi ylittävä toimisto. Palkintoa ei välttämättä jaeta joka vuosi, jos kriteeristöt eivät täyty.
Kategoriat
Erityisesti mainostoimisto kategorian alle tulevaa myyntikatteeseen perustuvaa jaottelua pyrimme pienentämään (niin että kategoriamäärä vähenee), kuitenkin pitäen keskenään relevantit toimistot samoissa kategorioissa. Kategoria jaottelua katsomme joka vuosi ilmoittautumisen jälkeen, ja arvioimme yhdessä ilmoittautuneiden kanssa kategoriat.
Raporttien päivitykset
Olemme lisänneet Basic, Professional ja Advanced raportteihin Toimistojohtajien vuosimittari- kyselyn. Toimistojohtajien vuosimittari kyselyn avulla saadaan markkinointiviestintätoimistoista tarkempaa tietoa ja Regin raporttiin vertailukohteita.
Professional ja Advanced raportteihin lisätään myös tänä vuonna Teema- aiheena ”AI-markkinointiviestintä alalla” osuus.
Byråpartners.se hakemisto Ruotsin markkinointiviestintä ostajille
Basic, Professional ja Advanced raportin ostajille tarjoamme tilaisuuden vuosipakettiin Regin byrapartners.se palveluun hintaan 99 eur/ kk (Plus-taso). Kysykää lisää Byråpartners hakemistostamme.
Early Bird 2024 kampanja lyhyesti
Vuoden Toimisto 2024 raportit saa kuten aiemminkin – Basic, Professional ja Advanced-muodossa. Raportit saa 1- ja 3-vuotis tilauksina.
Vuoden Toimisto tutkimus 2024 sisältää myös ImageWatch kysymykset (antaa toimistoille tietoa tunnettuudesta) sekä kysymykset, jotka esitämme Key Performance Indicator (KPI) muodossa raporteissamme. KPI-mittarit, yhteensä 6 kpl tarjoaa monta mielenkiintoista mittaus-/seurauspistettä asiakkaiden näkemyksistä toimiston toiminnasta.
Vuoden Toimisto gaala ja raporttien toimitus ajankohta on tammi-/helmikuussa 2024, heti gaalan jälkeen (seuraava päivä).
Early Bird tarjoushinnat voimassa 30.6.2023 asti, mutta ennen 31.5.2023 raportin tilaavat toimistot saavat 5% lisäalennuksen.
Osallistumismaksu (ei koske Regin raportti asiakkaita) – lyhyt toimiala yhteenveto
Regin Vuoden Toimisto 2024 tutkimustuloksista toimitetaan lyhyt toimiala yhteenveto kaikille osanottajille jotka eivät hanki raporttejamme. Siksi myös osallistumiselle on laitettu hinta. Tänä vuonna osallistuminen niille jotka eivät hanki raporttejamme on 550 EUR (ovh 900 eur) kun ilmoittautuu ennen 30.6.2023. Mikäli toimisto hankkii raporttimme hyvitämme osallistumismaksun raporttien hinnasta.
Ilmoittautuminen mukaan tutkimukseen
Projekti lähtee käyntiin Toukokuussa ja voitte ilmoittautua mukaan tutkimukseen vastaamalla osoitteeseen robin.jakobsson@regi.se tai carola.katter@regi.se ja samalla tilata toivomanne raportin. Asiakaslistamallin toimitamme toimistoille kesäkuun aikana. Asiakaslistat tulee palauttaa meille erillisen linkin kautta elokuun aikana.
Tutkimusosuus alkaa syyskuussa. Kerromme mielellämme lisää myös Teams-tapaamisessa.
Ottakaa yhteyttä: carola.katter@regi.se tai robin.jakobsson@regi.se.