Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2019 voittajat on palkittu. Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa nämä toimistot vuoden voittajiksi.

”Onneksi olkoon kaikille voittajille! Asiakassuhteiden kehittäminen on pitkäjänteistä työtä ja tutkimus antaa osallistuville toimistoille paljon arvokasta ymmärrystä omista vahvuuksistaan ja myös mahdollisuuden kehittyä omille asiakkaille monissa asioissa”, sanoo Pia Grahn, tutkimustoimisto Regin toimitusjohtaja.

Kolmannen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistuu 61 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen asiakkaista ja tutkimuksen toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland. Alma Media toimii tutkimuksen ja kilpailun kumppanina.

Markkinointipäättäjät ovat nostaneet seuraavat toimistot vuoden voittajiksi. Onnea kaikille!

Vuoden Toimisto 2019 -voittajat:

Mainostoimistot, iso, myyntikate yli 5 miljoonaa euroa:

TBWA\Helsinki

Mainostoimistot, pieni, myyntikate 1-5 miljoonaa euroa:

Wörks

Mediatoimistot:

Carat Finland

Viestintätoimistot:

OSG Viestintä

Markkinointiteknologiatoimistot:

OIKIO Digital Performance Agency

Asiakasymmärrys ja –kokemustoimistot:

Marketing Clinic

Brändi ja design –toimistot:

Agency Leroy

Tapahtumatoimistot (uusi kategoria):

Lataamo Group

Kunniamaininnat 2019:

Luovuus ja ideointikyky: Bob the Robot

Strateginen osaaminen: Republic of Communications

Digitaalinen osaaminen: Columbia Road

Toimistot, myyntikate yli 10+ milj (uusi): TBWA\Helsinki

 

Lisätietoja:

Pia Grahn, toimitusjohtaja, Regi Research & Strategi Ab, puh. +46 70 768 8101

Kirsi Stenberg, Alma Media. kirsi.stenberg@almamedia.fi