Tässä seuraa lyhyt kuvaus Vuoden Toimisto 2022 uudistuksista:

Asiakaslistat

Osana tutkimuksen laadun varmistusta pyydämme tänä vuonna kaikilta osallistuvilta toimistoilta kirjanpitäjän todistuksen toimitettavalle asiakaslistalle, jolla vahvistetaan että kaikki kriteerimme täyttävät asiakkaat ovat listalla. Tämä tehdään mahdollisimman oikeudenmukaisen ja laadukkaan tutkimuksen varmistamiseksi.

ImageWatch tutkimus

Tutkimuksessa on tänä vuonna myös image-osa, jonka tarkoituksena on tutkia toimistojen brändien vahvuutta. Image-osa korvaa osittain aikaisempien vuosien teema-osion, joten myös tutkimuksen pituus lyhenee hieman.

Key Performance indikaattorit (KPI) ja analyysit

Viime vuoden tutkimuksen raportteihin sisällytimme KPI-mittareita, ja nämä avainluvut esitetään myös yhdellä KPI Scorecard sivulla.  Lisäksi laadimme sekä CSI- analyysin että Regi-analyysin tutkimuksen tuloksista. Näiden KPI- mittareiden sekä analyysien tarkoituksena on kiteyttää ja esittää Regin tutkimuksen löydökset mitä tulee sekä toimiston vahvuuksiin että mahdollisesti kehitettäviin kohtiin.

Uudet kategoriat

Vuoden Toimisto 2022 tutkimuksessa on kaksi uutta kategoriaa (sisältömarkkinointitoimistot ja digitoimistot), joiden tarkoituksena on heijastaa ja kattaa mahdollisimman suuren osan toimialan toimistojen toimintakentästä. Uudet kategoriat yhdistettynä imago-tutkimukseen tarjoaa mielenkiintoisen lisäyksen Vuoden Toimisto tutkimukseen.

Vuoden Toimisto 2022 gaala

Regi järjestää Vuoden Toimisto -gaalan tammikuussa 2022. Regi haluaa näin antaa toimistoille mahdollisuuden markkinoida menestystään tutkimuksessa ja kilpailussa pidempään kuin viime vuoden 2021-tutkimuksessa. Regi Raportit toimitetaan myös niin pian kuin mahdollista sekä kenttäjakson että tulosjulkistuksen jälkeen.

Paras Työnantaja 2022

Paras Työnantaja-tutkimus järjestetään Suomessa tänä vuonna mikäli tarpeeksi moni toimisto on kiinnostunut tästä tutkimuksesta. Lisätietoja tutkimuksesta myöhemmin.

Regin toimitusjohtaja Robert Skölfman kommentoi:

Näillä uutuuksilla parannamme tutkimuksen laatua jälleen pykälän verran. On jännittävää myös edelleen mitata sekä asiakkaiden että työntekijöiden käsityksiä. Imago-tutkimus täydentää myös merkittävästi toimistojen omaa markkinointityötä, etenkin suurimpien toimistojen kohdalla”

– Robert Skölfman, toimitusjohtaja ja perustaja.

REGI:

Regi on 25 vuoden ajan suorittanut tutkimuspohjaisia markkina-analyysejä ja konsultointia strategisen päätöksenteon ja liiketoiminnan kehityksen tueksi. Räätälöimme tutkimuksia ja suoritamme neuvonantoa erityisesti B2B -aloilla.