Kauppalehti: Vuoden Toimisto -tutkimuksessa vuodesta toiseen menestyvien toimistojen johtajat kertovat miten he sen tekevät

Kolme Vuoden toimisto -tutkimuksessa­ ­vuodesta toiseen priimuksina juhlivan toimiston johtajaa kertoo, miten he pitävät asiakkaansa tyytyväisinä. Viime torstaina julkistettiin tämän vuoden parhaimmisto Vuoden toimisto -tutkimuksessa. Suomessa vuodesta 2016 tehdyssä tutkimuksessa kestosuosikit alkavat jo erottua. Miten ne sen tekevät? ”Olemme vuosia panostaneet sisäiseen kulttuuriin, joka siivittää luovaa tekemistämme. Voittava luova työ taas johtaa hyvään asiakastyytyväisyyteen. Kaava […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Regi julkistaa Vuoden Toimisto 2021 tutkimuksen finalistit:

Koko markkininointiviestintälan kattava Vuoden Toimisto-tutkimuksen vuoden 2021 finalistit ovat varmistuneet. Markkinointipäättäjät ovat nostaneet 36 toimistoa finalistien joukkoon yhdestätoista eri kategoriasta. Regi Research & Strategin järjestämä ja toteuttama Vuoden Toimisto tutkimus on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintälan tutkimus. Ruotsissa Regin (Årets Byrå)-tutkimus järjestettiin nyt 21. kerran ja Suomessa jo viidettä kertaa. Suomessa tänä vuonna Vuoden […]

Posted in Okategoriserade | 1 Comment

Vuoden Toimisto 2021-tutkimuksen kilpailun osallistujat ovat varmistuneet

MUKANA KILPAILUSSA ON 53 MARKKINOINIVIESTINTÄ ALAN TOIMISTOA. Vuoden Toimisto 2021-tutkimuksessa oli mukana toimistoja jo viidettä vuotta, ja usea toimisto nyt myös ensimmäistä kertaa. Osallistuneita toimistoja oli 57 toimistoa ja niistä yhteensä 53 pääsi mukaan kilpailuun joka nyt on jaettu 11. eri kategoriaan. Tutkimuksen vastaajina ovat toimistojen asiakkaat eli markkinointiviestinnän ostajat. Kilpailuosuuteen osallistuakseen toimistoilta vaadittiin tänä […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

M&M: Vuoden Toimisto 2020 voittaja Sami Tikkanen, TBWA Helsinki: Tulevaisuuden voittajatoimistot ovat hybridejä.

”TBWA\Helsinki on uusinut Vuoden Toimisto -kategoriansa (suuret mainostoimistot) voiton jo toisena vuotena peräkkäin. Näin TBWA\Helsinki sai uudelleen kunniatehtävän tuottaa Vuoden Toimisto kampanja myös vuodelle 2021, toteaa Vuoden Toimisto Business Director, Carola Katter. Ajankohtainen ja asian ytimessä oleva kampanja “Miltä mainonta näyttäisi jos se tehtäisiin sokkona” pyörii nyt Vuoden Toimisto mediapartnerin Alma Median kanavissa aina 30.11.2020 […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2021 – TBWA\Helsinki kampanja

”Miltä mainonta näyttäisi, jos se tehtäisiin sokkona?” – kampanja puhuttelee sekä markkinointiviestintäalan tutkimukseen osallistuvia toimistoja että toimistojen asiakkaita yhtä ajankohtaisesti kuin viime vuonna, jolloin TBWA toteutti herättävän kampanjan. TBWA luoma ajaton ja tuotteen ytimessä oleva kampanja päätettiin ajan hengen mukaisesti uudelleen käyttää tänä vuonna. Kampanjan ideana on osoittaa, kuinka tärkeää palaute on toimistoille: työskentely ilman […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

M&M: Vuoden toimisto -tutkimus alkaa jälleen – tällä kertaa tutkimuksessa pureudutaan myös koronakriisin vaikutuksiin

Pohjoismaiden suurin markkinointiviestintätutkimus Vuoden toimisto 2021 -tutkimus käynnistyy 22. syyskuuta. Tutkimus mittaa asiakastyytyväisyyttä, koronakriisin vaikutuksia ja ostojen tilannetta ensi vuoden kevättä silmällä pitäen. Tutkimuksessa selvitetään myös markkinan trendejä. Vuosittaisesta Vuoden toimisto -tutkimuksesta vastaava analyysi- ja konsulttiyritys Regi toteuttaa tutkimuksen Suomessa viidettä kertaa. Markkinointiviestinnän ostajat antavat tutkimuksessa oman näkemyksensä toimistoyhteistyöstä ja markkinasta. Alma Media toimii tutkimuksen mediakumppanina. ”Syksyn tutkimus sisältää […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

M&M: Regin tutkimus – Markkinointiviestinnän ostajista puolet uskoo, että kriisi kestää puoli vuotta tai vähemmän

Vastaajista 41 prosenttia uskoo markkinointi-investointiensa säilyvän muuttumattomina. Vuoden Toimisto -tutkimuksesta vastaava ruotsalainen tutkimusyhtiö Regi on toteuttanut tutkimuksen markkinointiviestinnän ostajien parissa huhtikuun 2020 aikana yhteistyössä Alma Median, Marketing Finlandin ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liiton MTL:n kanssa. Tutkimuksen perusteella ostajat ovat keskittyneet sisäiseen kriisin hallintaan. Kysymykseen siitä, mitä toimenpiteitä koronaviruksen vuoksi tehdään juuri nyt eli lähikuukauden […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

M&M: Regi tutki – Markkinointialan toimistoista osa on pahassa ahdingossa – monen kassa kestää kuitenkin kuukausia ja irtisanomisia miettii harva

Tuore tutkimus osoittaa sen, minkä kaikki jo tiesivät: korona ahdistaa liki koko markkinointialaa. Tosin tilanne ei ole täysin synkkä. Tutkimusyhtiö Regin ja Alma Median yhteistyössä tekemä tutkimus kertoo karua kieltä koronaviruksen vaikutuksista markkinointialan toimistoihin. Käytännössä kaikki kyselyyn vastanneista toimistoista sanoo vaikutusten olevan juuri nyt kielteisiä tai erittäin kielteisiä. Hyväksi onneksi valtaosa toimistoista sanoo voivansa operoida […]

Posted in Okategoriserade | Tagged , , | Leave a comment

M&M: Regi tekee pikatutkimuksen alan toimijoille – Miten nykytila vaikuttaa toimistoihin ja markkinointiviestintäalaan?

Suomessa toteutettavasta Vuoden Toimisto -tutkimuksesta vastaava Regi haluaa tukea markkinointiviestintäalan toimintaa kokoamalla ja jakamalla tietoja tutkimuksen avulla. Tutkimus aloitetaan 6. huhtikuuta ja tulokset julkistetaan nopeasti jo 17. huhtikuuta. Tutkimuksen tavoitteena on koota kuva nykytilasta ja virusepidemian vaikutuksista markkinointiviestintäalaan. Tutkimus on suunnattu sekä toimistoille että markkinointiviestinnän ostajille. Tutkimus tuotetaan yhteistyössä Alma Median, Marketing Finlandin sekä MTL kanssa. ”Vallitseva tilanne on täysin uusi kaikille, sekä henkilökohtaisella että yritystasolla. Meille on […]

Posted in Okategoriserade | Tagged , | Leave a comment

M&M: Vuoden Toimiston kova kolmikko: OIKIO, Republic ja Agency Leroy!

Regi:n Pia Grahn vastaa Vuoden Toimisto-tutkimuksesta Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa Årets Byrå-nimellä. Suomessa Vuoden Toimisto-tutkimuksen partnerina toimii Alma Media ja Norstat Finland. Viime viikon torstaina, 20.2, julkistimme tämän vuoden Årets Byrå Sverige 2020 -tutkimuksen voittajat, siis Ruotsin Vuoden Toimisto voittajat. Yhteensä 142 toimistoa on ollut mukana tämän vuoden tutkimuksessa, ja vastaajamäärä oli melkein 2 300. […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment