”Miltä mainonta näyttäisi jos se tehtäisiin sokkona?”

TBWA Helsingin -tekemä ”Vuoden Toimisto 2020” -kamppanja lähtee nyt käyntiin, teemalla ”Miltä mainonta näyttäisi jos se tehtäisiin sokkona?” Vuoden Toimisto 2020 on käynnistynyt. Tutkimus ja kilpailu järjestetään Suomessa nyt neljättä kertaa. Ruotsissa Årets Byrå toteutetaan nyt jo 20 vuotta ja Norjassa viidettä. Vuoden Toimisto on tutkimus, jolla kartoitetaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

M&M 27.8.2019: ”Vuoden Toimisto tulee taas: asiakastyytyväisyys Suomessa Pohjoismaiden korkeimmalla tasolla”

Vuosittainen asiakastyytyväisyyden kartoitus Vuoden toimisto järjestetään nyt Suomessa neljättä kertaa. Markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden mielipiteitä heidän käyttämistään toimistoista listaava tutkimus on järjestetty Ruotsissa jo 19 kertaa, ja Norjassakin neljä. Ruotsalaisen markkinatutkimustoimisto Regin konseptiin perustuva tutkimus tarjoaa paitsi toimistoille tärkeää tietoa asiakkaiden suhtautumisesta heidän työnsä laatuun, kiinnostavaa pohjoismaista dataa. Regin tuoreen pohjoismaisen raportin mukaan […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2020 käynnistyy – tervetuloa mukaan!

Hei taas, Vuoden Toimisto 2020 -projekti käynnistyy ja haluan kertoa teille uutuudet ja parannukset. Haluamme parantaa Vuoden Toimisto -projektia joka vuosi ja yhdenmukaistaa tutkimusta kaikin puolin, jotta se on samanlainen kaikissa Pohjoismaissa. Vuoden 2020 erikoisteema on ”Toimiston kasvu ja yhteistyö”. Tutkimus koostuu noin 45 kysymyksestä. Itse kilpailuosa, siis Asiakastyytyväisyysindeksi, koostuu tänä vuonna 14 kysymyksestä. KATEGORIAT […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden toimisto 2019 –tutkimuksen parhaat toimistot on julkistettu

Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2019 voittajat on palkittu. Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa nämä toimistot vuoden voittajiksi. ”Onneksi olkoon kaikille voittajille! Asiakassuhteiden kehittäminen on pitkäjänteistä työtä ja tutkimus antaa osallistuville toimistoille paljon arvokasta ymmärrystä omista vahvuuksistaan ja myös mahdollisuuden kehittyä omille asiakkaille monissa asioissa”, sanoo Pia Grahn, tutkimustoimisto Regin toimitusjohtaja. Kolmannen kerran Suomessa järjestettävään […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Markkinointi & Mainonta, 2019-02-08: Laajempaa palvelutarjontaa ja parempaa projektinhallintaa – Vuoden toimisto -finalistit ovat kehittyneet aiempien raporttien avulla

Suuret mainostoimistot ovat perustaneet uutta liiketoimintaa ja muokanneet toimintatapojaan Vuoden toimisto -tutkimusraportin kautta saamansa palautteen perusteella. ”Vuoden toimisto -tutkimuksen mukaan asiakkaat haluavat meiltä yhä enemmän kokonaisvaltaista palvelua. Sen perusteella olemme lisänneet analytiikan ja digitaalisten palveluiden sekä sisältömarkkinoinnin tarjontaamme”, kertoo Vuoden toimistoksi isojen mainostoimistojen sarjassa kumpanakin viime vuonna valitun Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo. Kolmatta […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2019 -tutkimuksen finalistit valittu

Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2019 finalisti-lista on valmistunut. Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa nämä 28 toimistoa finalistien joukkoon. Kolmannen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistuu 61 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen asiakkaista ja tutkimuksen toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland. Alma Media toimii tutkimuksen ja kilpailun kumppanina. Markkinointipäättäjät ovat nostaneet kahdeksassa kategoriassa seuraavat […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2019 -tutkimus kasvaa: 61 toimistoa mukana

Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden toimisto -tutkimuksen  osanottajalista on valmis. Tutkimukseen osallistuu 61 toimistoa, viime vuonna osallistujia oli 56. ”On erittäin hienoa että kiinnostus Vuoden Toimisto -tutkimusta kohtaan kasvaa sekä toimistoilta, että markkinointialan asiakkailta. Olemme myös iloisia siitä, että uusi kategoria, tapahtumatoimistot, on mukana ensimmäistä kertaa”, sanoo Pia Grahn, Regin toimitusjohtaja. Vuoden Toimisto (Årets Byrå) -tutkimus […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2019 -blogi: Gullers on voittanut Årets Byrån 8 kertaa Ruotsissa

Onneksi olkoon Hans Gennerud, Gullers Gruppin toimistojohtaja! Voititte Suuret toimistot, myyntikate +100 MSEK- sarjan Vuoden Toimisto 2018-tutkimuksessa Ruotsissa aiemmin tänä vuonna. Mitä voitto teille merkitsi? ”Kiitos! Meille voitto on merkki siitä, että kasvumatkamme on onnistunut. Aloitimme pienenä  PR-/viestintä-toimistona ja nyt olemme monipuolinen markkinointiviestinnän- toimisto laajalla tarjoomalla.” ”Matkamme on kestänyt muutamia vuosia ja sen takia palkinto […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto-blogi, M&M, 10/10 2018: Arif Samaletdin, Mirum: ”Tämän tutkimuksen ja tulosten analysointi on yksi vuoden kohokohdista”

Regi vetää Vuoden Toimisto-tutkimusta Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa Årets Byrå-nimellä. Suomessa Vuoden Toimisto-tutkimuksen toteutuksesta vastaa Norstat Finland ja mediapartnerina toimii Alma Media. Kolmas kierros Vuoden Toimisto-tutkimusta on juuri käynnistynyt ja palkintogaala pidetään torstaina 7.2.2019. Pia Grahn on Regin toimitusjohtaja ja hän haastattelee Vuoden Toimisto 2019-osaanottajia, vuorossa Arif Samaletdin, Mirumin toimitusjohtaja. Moi Arif Samaletdin ja tervetuloa mukaan Vuoden […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment

Vuoden Toimisto 2019 käynnistyy – tervetuloa mukaan!

Hei! Vuoden Toimisto 2019 -projekti käynnistyy nyt ja haluankin kertoa teille uutuudet ja parannukset. Haluamme parantaa Vuoden Toimisto -projektia joka vuosi ja yhdenmukaistaa tutkimusta kaikin puolin, jotta se on samanlainen kaikissa Pohjoismaissa. Vuoden 2019 erikoisteema on ”Toimiston kehitys- ja kasvumahdollisuudet”. Tutkimus koostuu noin 45 kysymyksestä. Itse kilpailuosa, siis Asiakastyytyväisyysindeksi, koostuu samoista 13 kysymyksestä kuin viime […]

Posted in Okategoriserade | Leave a comment