Suomessa toteutettavasta Vuoden Toimisto -tutkimuksesta vastaava Regi haluaa tukea markkinointiviestintäalan toimintaa kokoamalla ja jakamalla tietoja tutkimuksen avulla. Tutkimus aloitetaan 6. huhtikuuta ja tulokset julkistetaan nopeasti jo 17. huhtikuuta. Tutkimuksen tavoitteena on koota kuva nykytilasta ja virusepidemian vaikutuksista markkinointiviestintäalaan.

Kuva: Vesa Laitinen

Tutkimus on suunnattu sekä toimistoille että markkinointiviestinnän ostajille. Tutkimus tuotetaan yhteistyössä Alma Median, Marketing Finlandin sekä MTL kanssa.

”Vallitseva tilanne on täysin uusi kaikille, sekä henkilökohtaisella että yritystasolla. Meille on tärkeää, että Regi voi tarjota monivuotista osaamistaan toimialatutkimuksista ja analyyseistä luodakseen kuvan nykytilasta ja sen vaikutuksista markkinointiviestintäalaan. Tulemme jatkamaan tilanteen seuraamista, tutkimista ja mittaamista myös syksyn toimialatutkimuksissa (Vuoden Toimisto, Årets Byrå, Årets Advokatbyrå sekä IR Nordic Markets). Uskomme, että saamme tästä tutkimuksesta alan toimijoille työkaluja ja keinoja käsitellä toimialaa kohdanneita muutoksia, jotka COVID-19 on jo aikaansaanut ja tuo tulevaisuudessa.”

– Robert Skölfman, Toimitusjohtaja ja perustaja

REGI:

Regi on 25 vuoden ajan suorittanut tutkimuspohjaisia markkina-analyysejä ja konsultointia strategisen päätöksenteon ja liiketoiminnan kehityksen tueksi. Räätälöimme tutkimuksia ja suoritamme neuvonantoa B2B -aloilla. Olemme asiantuntijoita ja suoritamme kartoituksia seuraavilla toimialoilla: sijoittajaviestintä, yritysviestintä ja liikejuridiikka. Metodologiamme varmistavat että analyysimme ovat syvälle perehtyviä ja mahdollistavat valistuneen päätöksenteon. Tähtäämme aina hyvin perusteltujen suosituksien tekemiseen. Nämä voivat koskea suhteita ostajan ja neuvonantajan välillä, työntekijätyytyväisyyttä, johtajuuden arviointia, projektiseurantaa, tavaramerkkien arviointia, mielikuva (”perception”) tutkimuksia, työpajoja tai muita räätälöityjä toimeksiantoja. Lue lisää www.regi.se

LISÄTIETOJA

Robert Skölfman, CEO ja perustaja. robert.skolfman@regi.se, +46 8 545 612 80

Carola Katter, Business Director, Vuoden Toimisto, carola.katter@regi.se, +358 40 688 8706