TBWA Helsingin -tekemä ”Vuoden Toimisto 2020” -kamppanja lähtee nyt käyntiin, teemalla ”Miltä mainonta näyttäisi jos se tehtäisiin sokkona?”

Vuoden Toimisto 2020 on käynnistynyt. Tutkimus ja kilpailu järjestetään Suomessa nyt neljättä kertaa. Ruotsissa Årets Byrå toteutetaan nyt jo 20 vuotta ja Norjassa viidettä.

Vuoden Toimisto on tutkimus, jolla kartoitetaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, merkittävimpiä toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä ja markkinointialan kehityssuuntia.

Toimistojen asiakkaiden arviot ja näkemykset ovat arvokkaita. Niiden avulla toimistot voivat kehittää toimintaansa vastaamaan asiakkaiden ja markkinoiden odotuksia.

Viime vuoden voittajatoimisto (suuret mainostoimistot -kategoria) TBWA Helsinki on tehnyt tämän vuoden kamppanjan, joka nyt lähtee käyntiin teemalla: ”Miltä mainonta näyttäisi jos se tehtäisiin sokkona?”

Asiakassuhteiden kehittäminen on pitkäjänteistä työtä ja tutkimus antaa osallistuville toimistoille paljon arvokasta ymmärrystä omista vahvuuksistaan ja myös mahdollisuuden kehittyä omille asiakkaille monissa asioissa. Siitä tämä kamppanja myös kertoo.

Tutkimuksen taustalla on tutkimustoimisto Regi, Ruotsin johtava markkinointiviestintäalan yritysten asiakastyytyväisyyden mittaaja, tutkimuksen käytännön toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland ja media– ja markkinointiyhteistyökumppanina toimii Alma Media.